torstai 15. lokakuuta 2015

Lontoon matka

Olin syyslomalla tutustumassa Lontoon vilkkaaseen elämään sekä siinä samassa heidän upeaan Oxford-streettiin ja paikalliseen elämäntapaan.
Heti alkuun mainitsen, että kysyin uteliaisuuttani onko Lontooseen edes mahdollista päästä eri liikkeihin työssäoppimaan ja minulle vastattiin että olen puoli vuotta myöhässä. Jos esimerkiksi haluaisin keväällä työssäoppimaan olisi minun pitänyt sitä kysyä jo ennakkoon kesällä. Näin siis vastattiin kahdesta liikkeestä minulle. Toisaalta, minulla ei ole mitään mahdollisuuksia lähteä Lontooseen työssäoppimaan joten se ajatus on kuollut ja kuopattu.
Lontoo itsessään ei tehnyt minuun suurta vaikutusta, vaikka minulla oli suuret odotukset paljon kehutusta kaupungista. Itseasiassa olin hieman pettynyt suurimmaksi osaksi näyteikkunoiden köyhyyteen (en todellakaan kaikkiin kuten alla olevista kuvista huomaat) sekä asiakaspalvelu oli todella kehnoa, poikkeukset tekivät Victoria's Secret sekä Lush. Näille liikkeille annan ehdottomasti 10+ niin visuaalisesta ilmeestä ja asiakaspalvelun toiminnasta.
Lontoon muoti on selkeästi meidän suomalaisten muotia aikaansa edellä. Mikä meillä on nyt in, on heillä ale-rekeissä. Katumuoti on todella tyylikästä ja silti persoonallista, jokaisella on oma juttunsa ja jujunsa minkä  avulla jokaisen tyyli on omannäköisensä vaikka "kopioikin" tämän hetkistä trendiaaltoa. Ja tietysti löytyy niitä oman tiensä kulkijoitakin, ja he vasta näyttävätkin hyvältä!















Seuraavaksi maanantaina alkaa työssäoppiminen Salon Pentikissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti